Wie zijn wij?

Op de pagina's onder dit hoofdstuk treft u de mensen achter Dorpsvereniging 't Leker aan. Deze dorpsvereniging telt namelijk enkele zeer actieve commissies. Ook het doel van de dorpsvereniging wordt nader belicht.

Het bestuur De commissies
Contact Het doel

Woensdag 28 februari 2018
Sociom Zin filmmiddag - Philomena

Sociom Zin filmmiddag in 't Dorpshuus. Deze keer wordt de film 'Philomena' vertoond, over de zoektocht vanuit Ierland naar een afgenomen zoontje in de VS. Bedoeld voor iedere belangstellende in de regio. Inloop 13.30 uur, aanvang 14.00 uur.

10 maart 2018
Start kaartverkoop  Kakelbond

Toneelvereniging Kakelbond is druk met repeteren voor de komende uitvoeringen van het hilarisch, eigentijds blijspel: "Gewoon te gek", geschreven door Ton Davids. Het verhaal speelt zich af in een woning met vier ex-psychiatrische patiënten, in Huize van Speykstraat. Een uitdagend toneel met moderne thema's en een gezonde portie humor. Data: 14, 15, 21 april om 20.00 uur en 22 april om 14.00 uur ( onder voorbehoud) in 't Dorpshuus te Ledeacker. Kijkt u voor het laatste nieuws en om kaarten te reserveren vanaf 10 maart, op www.kakelbondledeacker.nl of mail naar kakelbond@live.nl Zet u het alvast in uw agenda?

15 maart 2018
Voorjaarsvergadering KBO

Voorjaarsvergadering KBO in ’t Dorpshuus

27 maart 2018
Rondbrengen Goede Doelen enveloppen

Deze dinsdag worden de enveloppen voor de gezamenlijke Goede Doelenactie huis aan huis rondgebracht.

28 maart 2018
Filmmidag Sociom Zin - Coming Home

Sociom Zin filmmiddag in 't Dorpshuus. Deze keer wordt de film 'Coming Home' vertoond, over een door zijn dochter verraden vader in China die weer terug wil keren in zijn normale leven. Bedoeld voor iedere belangstellende in de regio. Inloop 13.30 uur, aanvang 14.00 uur.

3 en 4 april 2018
Ophalen Goede Doelen enveloppen

Deze dinsdag en woensdag worden de enveloppen voor de gezamenlijke Goede Doelenactie weer opgehaald.