Nieuwssectie

Op de pagina's onder dit hoofdstuk treft u al het nieuws omtrent Ledeacker en Dorpsvereniging 't Leker aan.

Zo kunt u bijvoorbeeld het complete archief van nieuwsbrieven van onze Dorpsvereniging erop nalezen en natuurlijk ook de meest actuele nieuwsbrief.

Verder proberen we bij te houden op welke manieren Ledeacker in het nieuws komt in de kranten, op de regionale TV of radio. Suggesties van inwoners zijn hierbij natuurlijk altijd welkom. Stuur daarvoor een mailtje naar webmaster @ dorpsvereniginghetleker.nl.

Tenslotte is er nog een nieuwsarchief voor al het 'oude nieuws'.

woensdag 24 april 2019
Inloopspreekuur door Vrijwilligerspunt en Dorpsteam Sint Anthonis

In april gaat het Vrijwilligerspunt samen met het Dorpsteam in een aantal kerkdorpen inloopspreekuren houden. Iedereen die kennis wil maken met medewerkers van het Dorpsteam en Vrijwilligerspunt is van harte welkom om binnen te lopen. Het inloopspreekuur in Ledeacker vindt plaats op: woensdag 24 april in ‘t Dorpshuus van 10.00 tot 12.00 uur.
Voor welke vragen kunt u binnenlopen? Informatie over vrijwilligerswerk: voor u zelf of voor uw vereniging. Iedereen die een persoonlijke vraag aan het Dorpsteam heeft of wil weten wat het Dorpsteam doet nodigen we ook van harte uit. De koffie en thee staan klaar en aanmelden is niet nodig. Meer informatie: vrijwilligerspuntsintanthonis@sociom.nl of 0485-700500 (Wendy Huijbers) en dorpsteam@sintanthonis.nl of 0485 – 700521.

zaterdag 27 april 2019

woensdag 8 mei 2019

woensdag 8 mei 2019
Jaarvergadering dorpsvereniging

Jaarvergadering Dorpsvereniging 't Leker in 't Dorpshuus.
Bekijk hier de notulen van de jaarvergadering van 2018.

Net als vorig jaar op zaterdag en zondag
Op zaterdag 18 mei live muziek met de Kofferbent. In het Dorpshuus gaan de deuren om 20.30 open en is er een avondvullend programma met een gevarieerd repertoire van Abba tot Zz Top. Entree: € 15,00 inclusief 8 consumpties. Vol=vol! Kaarten zijn te reserveren via kermisleker@gmail.com