't Dorpshuus

Op zondag 18 januari 2009 werd 't Dorpshuus officieel geopend. Dat betekende het begin van een groot aantal nieuwe activiteiten, waarvoor nu een onderdak kon worden geboden.

Er is veel mogelijk, maar niet alles. Zomaar een feestje houden in 't Dorpshuus kan niet. Daarvoor hebben we de Horeca en die willen we niet voor de voeten lopen. Het dorpshuis is bedoeld voor de Lekerse verenigingen en niet voor particuliere activiteiten. Het is ook niet zo, dat u het dorpshuis binnen kunt wandelen om even te biljarten of een pilsje te drinken. Er is lang niet altijd iemand aanwezig, dus het risico is groot, dat u aan de gesloten deur staat.

Het adres is Stippent 2a, 5846 AC Ledeacker

Plattegrond 't Dorpshuus
Huurprijzen van de ruimten
Reserveren van een ruimte

woensdag 24 april 2019
Inloopspreekuur door Vrijwilligerspunt en Dorpsteam Sint Anthonis

In april gaat het Vrijwilligerspunt samen met het Dorpsteam in een aantal kerkdorpen inloopspreekuren houden. Iedereen die kennis wil maken met medewerkers van het Dorpsteam en Vrijwilligerspunt is van harte welkom om binnen te lopen. Het inloopspreekuur in Ledeacker vindt plaats op: woensdag 24 april in ‘t Dorpshuus van 10.00 tot 12.00 uur.
Voor welke vragen kunt u binnenlopen? Informatie over vrijwilligerswerk: voor u zelf of voor uw vereniging. Iedereen die een persoonlijke vraag aan het Dorpsteam heeft of wil weten wat het Dorpsteam doet nodigen we ook van harte uit. De koffie en thee staan klaar en aanmelden is niet nodig. Meer informatie: vrijwilligerspuntsintanthonis@sociom.nl of 0485-700500 (Wendy Huijbers) en dorpsteam@sintanthonis.nl of 0485 – 700521.

zaterdag 27 april 2019

woensdag 8 mei 2019

woensdag 8 mei 2019
Jaarvergadering dorpsvereniging

Jaarvergadering Dorpsvereniging 't Leker in 't Dorpshuus.
Bekijk hier de notulen van de jaarvergadering van 2018.

Net als vorig jaar op zaterdag en zondag
Op zaterdag 18 mei live muziek met de Kofferbent. In het Dorpshuus gaan de deuren om 20.30 open en is er een avondvullend programma met een gevarieerd repertoire van Abba tot Zz Top. Entree: € 15,00 inclusief 8 consumpties. Vol=vol! Kaarten zijn te reserveren via kermisleker@gmail.com