't Dorpshuus

Op zondag 18 januari 2009 werd 't Dorpshuus officieel geopend. Dat betekende het begin van een groot aantal nieuwe activiteiten, waarvoor nu een onderdak kon worden geboden.

Er is veel mogelijk, maar niet alles. Zomaar een feestje houden in 't Dorpshuus kan niet. Daarvoor hebben we de Horeca en die willen we niet voor de voeten lopen. Het dorpshuis is bedoeld voor de Lekerse verenigingen en niet voor particuliere activiteiten. Het is ook niet zo, dat u het dorpshuis binnen kunt wandelen om even te biljarten of een pilsje te drinken. Er is lang niet altijd iemand aanwezig, dus het risico is groot, dat u aan de gesloten deur staat.

Het adres is Stippent 2a, 5846 AC Ledeacker

Plattegrond 't Dorpshuus
Huurprijzen van de ruimten
Reserveren van een ruimte

Woensdag 28 februari 2018
Sociom Zin filmmiddag - Philomena

Sociom Zin filmmiddag in 't Dorpshuus. Deze keer wordt de film 'Philomena' vertoond, over de zoektocht vanuit Ierland naar een afgenomen zoontje in de VS. Bedoeld voor iedere belangstellende in de regio. Inloop 13.30 uur, aanvang 14.00 uur.

10 maart 2018
Start kaartverkoop  Kakelbond

Toneelvereniging Kakelbond is druk met repeteren voor de komende uitvoeringen van het hilarisch, eigentijds blijspel: "Gewoon te gek", geschreven door Ton Davids. Het verhaal speelt zich af in een woning met vier ex-psychiatrische patiënten, in Huize van Speykstraat. Een uitdagend toneel met moderne thema's en een gezonde portie humor. Data: 14, 15, 21 april om 20.00 uur en 22 april om 14.00 uur ( onder voorbehoud) in 't Dorpshuus te Ledeacker. Kijkt u voor het laatste nieuws en om kaarten te reserveren vanaf 10 maart, op www.kakelbondledeacker.nl of mail naar kakelbond@live.nl Zet u het alvast in uw agenda?

15 maart 2018
Voorjaarsvergadering KBO

Voorjaarsvergadering KBO in ’t Dorpshuus

27 maart 2018
Rondbrengen Goede Doelen enveloppen

Deze dinsdag worden de enveloppen voor de gezamenlijke Goede Doelenactie huis aan huis rondgebracht.

28 maart 2018
Filmmidag Sociom Zin - Coming Home

Sociom Zin filmmiddag in 't Dorpshuus. Deze keer wordt de film 'Coming Home' vertoond, over een door zijn dochter verraden vader in China die weer terug wil keren in zijn normale leven. Bedoeld voor iedere belangstellende in de regio. Inloop 13.30 uur, aanvang 14.00 uur.

3 en 4 april 2018
Ophalen Goede Doelen enveloppen

Deze dinsdag en woensdag worden de enveloppen voor de gezamenlijke Goede Doelenactie weer opgehaald.