't Dorpshuus

Op zondag 18 januari 2009 werd 't Dorpshuus officieel geopend. Dat betekende het begin van een groot aantal nieuwe activiteiten, waarvoor nu een onderdak kon worden geboden.

Er is veel mogelijk, maar niet alles. Zomaar een feestje houden in 't Dorpshuus kan niet. Daarvoor hebben we de Horeca en die willen we niet voor de voeten lopen. Het dorpshuis is bedoeld voor de Lekerse verenigingen en niet voor particuliere activiteiten. Het is ook niet zo, dat u het dorpshuis binnen kunt wandelen om even te biljarten of een pilsje te drinken. Er is lang niet altijd iemand aanwezig, dus het risico is groot, dat u aan de gesloten deur staat.

Het adres is Stippent 2a, 5846 AC Ledeacker

Plattegrond 't Dorpshuus
Huurprijzen van de ruimten
Reserveren van een ruimte

13 juni 2018
Busreis KBO

Busreis, samen met KBO Landhorst, vertrek 8.45 u bij de kerk.

11 juli 2018

Fietstocht, vertrek 13.30 uur bij de kerk.

15 augustus 2018

Fietstocht, hele dag.

Donderdag 16 t/m zaterdag 18 augustus 2018
Bouwweekend

Bouw- en speelweekend, georganiseerd door de jeugdcommissie. Aile kinderen uit 't Leker van de groepen 3 t/m 8 (basisschool) krijgen een uitnodiging om zich hier voor aan te melden. Ouders, jullie hulp is erg welkom tijdens het bouwen! We gaan er met z'n allen weer een paar mooie dagen van maken.